Reviews van Winsol

Via uwOffertes.be kom je in contact met verschillende professionals, zij zullen je indien mogelijk een passende prijs of offerte opstellen. Via onderstaande beoordelingen kan je zien hoe andere klanten de service van Winsol hebben ervaren. Zelf een recente ervaring met Winsol? Laat dan een beoordeling achter.

Beoordelingen

2019-07-15 07:41:03

Rosette Lust

Mooie toon...

Mooie toonzaal veel keuze en goede producten en zeer propere afwerking

10/10

2020-06-30 07:58:30

hannes depauw

Wij bestel...

Wij bestelden hier onze ramen voor een renovatie, achteraf een zeer foute beslissing. Winsol leverde de ramen 3 maand te laat, het schuifraam heeft de verkeerde kleur, het kipraam gaat verkeerd open. Winsol weigerde om dit te vervangen nog te compenseren. Na 10 tallen telefoons en mails krijg je enkel nog de factuur , de centen tellen. Geen enkele communicatie meer, zowel via mail, als telefonisch. Als ik 1 raad kan geven, wegblijven hier!!

2/10

2020-07-22 07:05:29

tom sabbe

Wij hebben...

Wij hebben vorig jaar opbouwrolluiken laten plaatsen door winsol deze werden correct geplaats maar enkele maanden later kregen we problemen , bij het openen en sluiten is er veel gekraak en gepiep . Zelfs zo erg dat ik deze niet meer durf open of dicht te doen. Ik heb dit probleem gemeld bij winsol bij de dienst na verkoop maar tot op heden heb ik nog altijd niets gehoord van winsol . Als ik dan iemandt aan de lijn krijg van de dienst na verkoop zeggen ze dat ze deze zo spoedig mogelijk zullen komen bekijken we zijn nu 2 maanden verder en nog altijd niemandt gezien of gehoord Ik heb al verschillende mails gestuurd ,telefonisch contact opgenomen en een herstellingsaanvraag ingedient . Als ik het had geweten hadden we nooit bij deze firma besteld en dit zal ook nooit meer gebeuren . De klanten tevreden houden vinden ze blijkbaar niet belangerijk

2/10

2017-03-13 16:26:44

Yves

Service na...

Service na verkoop is pover

2/10

2020-07-31 14:34:05

Kelly Coussement

1 ster, om...

1 ster, omdat geen sterren geven niet lukt. Slechtste bedrijf waarmee wij ooit ervaring hebben gehad. Begin juni moesten er bij ons 2 zonneluifels geplaatst worden. Toen de plaatser, een onderaannemer (waarvoor wel veel lof) aankwam bleek al een eerste probleem. Onze gevel kon de luifel niet aan, we zitten met een lege holte in onze muur, waardoor kans op scheuren in de gevel. Iets waar de verkoper ons niks van gezegd had, dat dit een probleem zou zijn. Dit viel op te lossen met een grotere steunplaat, van 1m, 100cm. Weken verstrijken voor we een nieuwe afspraak voor plaatsing krijgen (intussen al vele keren zelf gebeld, gemaild zonder enig antwoord terug). 2de plaatsingsafspraak dus (ondertussen al 8 juli, maand na originele plaatsingsdatum) ... Komen de plaatsers toe met een plaatje van 10cm!!! Ahja we vonden het al zo raar was hun antwoord... Als je iets raar vind, doet dan toch nog eens navraag???!!! Toppunt van gans het verhaal vorige week krijgen we de restfactuur, te betalen tegen 22/7. De werken zijn volledig uitgevoerd op 8/7. Wat?! Ze hebben gene vinger uitgestoken dienen dag!!! Terug mailen, bellen.. Automatische mail terug... We zijn in VERLOF!!!! GRRRR... Begin deze week krijgen we plots telefoon, totaal onverwacht, dat men vandaag de luifel komt plaatsen tussen 13 en 15u. Vandaag... 15u55 nog niemand gezien.. Nog eens telefoontje gedaan... Het spijt mij mevrouw ze zijn nog bezig bij een klant voor u, ze zullen er niet meer geraken vandaag... Kl*te firma eerste klasse!!! 1 keer maar daarna NOOIT meer. Het enige die telt is geld, maar de service??? Die is nog minder dan 0,0...

2/10

Jouw beoordeling

Beoordeel de werkzaamheden