Via uwOffertes.be kom je in contact met verschillende professionals, zij zullen je indien mogelijk een passende prijs of offerte opstellen. Via onderstaande beoordelingen kan je zien hoe andere klanten de service van Winfera hebben ervaren. Zelf een recente ervaring met Winfera? Laat dan een beoordeling achter.
2023-02-03 16:45:46
Erg ontevreden, voordeur nooit gewerkt, sleept, je moet heffen om op te doen, trekken aan deur om sleutel te kunnen draaien! Sinds dag 1! De voordeur is het ergste, ook rolluik die in spokken gaat, ... gemeld,... nooit antwoord gekregen of iemandgezien of gehoord! Zou ze zeker zowel qua kwaliteit van plaatsing (niets opgekaleerd die werd nochtans verzekerd bij ondertekening van wel, maar half vastgezet, en slechte kwaliteit) als kwaliteit van ramen, als kwaliteit van´ sevice, ... ten sterkste afraden!!!
2020-06-22 14:56:04
te zeerste af te raden over het werk heb ik niet te klagen maar over wat ze u wijs maken kwestie die premie hebben ze me ferm int zak gezet ten aller tijden raad ik deze winkel af op de site schrijven ze dan !!!! Jouw Winfera adviseur is goed op de hoogte van alle premies en geeft je de nodige uitleg over welke steunmaatregelen voor jou van toepassing zijn. Na de plaatsing helpt hij je ook met het invullen en versturen van alle documenten. Bij Winfera ben je dus gerust. Je wordt goed geholpen en zal maximaal van de beschikbare premies genieten. daar klopt dus niks van
2020-06-15 07:08:33
Het is belangrijk om duidelijke en gedetailleerde afspraken te maken tijdens de verkoop, zoals je dit best overal doet. Leveringstermijn goed gerespecteerd.. Degelijke produkten (Zijn nu bijna 2 jaar geleden geïnstalleerd). (PVC ramen en deuren, Aluminium schuifraam) Erg professionele en vriendelijke naverkoopdienst. Oplossingsgericht. Patrick L.
2019-02-03 16:55:25
Non respect des dates de livraison, et non respect des modalités de paiement: il faut payer l’entierté de la facture pour être livré donc si problème ils ne font rien puisque tout a été payé! Très grosse déception et je ne suis pas la seule seulement je l'ai su trop tard.Carrelages cuisine et plinthes living cassées, chantier sale, crasse non ramassée, ils ont coupé dans le PVC pour placer les volets! el pire le volet électrique est raccordé à une allonge donc fil blanc et allonge qui sont en plein milieu du living! et c'est moi qui ai du aller acheter la fiche électrique sinon ce ne serait même pas raccordé. Comme l'interrupteur ne se fermait pas ils l'ont forcé et collé avec du silicone, bref un chantier à 6800 euros, c'est honteux! Il m'ont enlaidi ma maison! Et sans réponse à mes courriers depuis 3 mois!Et quand vous téléphoné on vous crie dessus! Comme preuve: ci joint photos du raccordement de mon volet électrique! Le câble qui pend dans le living et on peut voir également la plinthe cassée , voila comment winfera fini ses chantiers ! Ce n'est qu'un exemple et tout le reste est dans le même genre! Depuis 5 mois pas de nouvelle et les problèmes soulevés depuis 5 mois, restés sans réponse, je tiens à vous signaler que , je trouvais ma maison plus froide et avec plus de courant d'air. Je constate que les châssis laisse passer des courant d'air. vous trouvez ca normal? J'ai plus froid que l'année passée C'est honteux, en repeignant les plaques de plâtres je constate des petits trous avec courant d'air. Photo n°1 de ce 3 février je suis toujours dans le froid , et raccordement volet électrique toujours dans le même état, depuis 8 mois.ne tenez pas compte des avis néerlandophone du personnel de winfira.Moi je le prouve par des photos
2020-05-19 15:57:39
Heel positieve ervaring met de installatie : top service, mooi werk geleverd en zeer punctueel met afspraken. Ik kan ze alleen maar aanbevelen!
2020-07-09 14:40:53
Ik zit samen in de Unizo-werkgroep met Patrick Hilven van Winfera. Omdat hij altijd open en eerlijk is en het duidelijk goed voorheeft met zijn klanten en werknemers, kortom met zijn medemens, sta ik erop de positiefste review te geven.