Via uwOffertes.be kom je in contact met verschillende professionals, zij zullen je indien mogelijk een passende prijs of offerte opstellen. Via onderstaande beoordelingen kan je zien hoe andere klanten de service van VAN HECKE RAMENCENTRUM hebben ervaren. Zelf een recente ervaring met VAN HECKE RAMENCENTRUM? Laat dan een beoordeling achter.
2020-06-25 09:28:55
2018-11-24 14:25:24
Té triest voor woorden: veel beloftes maar weinig (tot geen) actie! In de zomer, begin augustus, maak ik een afspraak om drie vliegenramen bij me te laten installeren. Twee kleintjes, één grote. Ik word gecontacteerd en gerustgesteld door de eigenaar van de zaak. De opmeting werd correct gedaan en men deelt me schriftelijk mee dat het vijftien werkdagen zou duren eer de vliegramen er zouden komen. Na een maand niks meer te hebben vernomen, belde ik begin september in met als vraag hoe het ermee zit. Half september komt een team langs en blijkbaar is men twee van de drie vliegenramen vergeten mee te nemen én kon bovendien de grote schuifvliegenraam niet via de trap geleverd worden. Ik pakte dus een halve dag verlof voor niets, maar kom, fouten kunnen gebeuren. Men stelde me gerust dat men de vliegenramen via de buitenkant zou naar boven brengen. Een maand later, midden oktober, komt het team opnieuw en deze keer bleken alledrie de vliegenramen verkeerd te zijn opgemeten. Geen enkel vliegenraam past. Toen ik hierop een klachtenbrief stuurde, tart dit elke verbeelding. Men schudt alles van verantwoordelijkheid van zich af en men schuift àlle schuld op de leverancier. Ondertussen heb ik twee halve dagen verlof voor niets gepakt maar er wordt mij *nogmaals* op het hart gedrukt dat alles in orde gaat komen. Fast forward anderhalve maand (eind november) is het van hun kant tot nu radiostilte. Ik heb na de klachtenbrief niets meer van het bedrijf vernomen. Ik ben benieuwd of ik nog ooit mijn vliegenramen mag zien tegen volgend seizoen...
2019-08-22 14:27:48
Goede bediening mooi materiaal
2020-06-27 08:03:38
Zeer vriendelijk.
2019-11-07 07:51:58
Problemen met vanalles en nog wat. Voor meer dan 25000euro aan ramen en deuren gekocht. Tot 4 maal toe de verkeerde vensterbanken, ramen die opgemeten en verkocht worden en nadien niet kunnen gemaakt worden in de fabriek. Tijdens het plaatsen deuren beschadigd en snel proberen retoucheren in de hoop dat we het niet zouden zien...Totaal gebrek aan deftige planning of opvolging van het dossier. Voor alle fouten moet je zelf telkens meerdere keren contact opnemen. De bedrijfsleider verliest alle geloofwaardigheid door het constant sussen van alle fouten. Om zijn blunders recht te zetten haalde hij er een specialist bij om de vensterbanken terplaatse te herspuiten... hij had de pech dat ik de persoon in kwestie kende en dit een gewone garagist van beroep is... schaamteloos zeveren ze rond hun fouten heen. Om de vensterbanken voor een 5e de keer te laten aanpassen werd er zelfs onnodig in de nieuwe crepi geslepen... dit was de druppel... de mensen weggestuurd. Dit bedrijf is echt slechte reclame voor het kwalitatieve merk Profel. Meer dan 1,5 jaar hebben we problemen gehad, tot het bewuste slijpincident...