Via uwOffertes.be kom je in contact met verschillende professionals, zij zullen je indien mogelijk een passende prijs of offerte opstellen. Via onderstaande beoordelingen kan je zien hoe andere klanten de service van Depa Ramen hebben ervaren. Zelf een recente ervaring met Depa Ramen? Laat dan een beoordeling achter.
2019-05-17 07:59:45
Ik neem een voormiddag vrij om een vertegenwoordiger te laten komen om alles op te meten(13 ramen+deur voor een verbouwing) en een offerte te laten maken.Na x aantal tijd nog steeds geen offerte,dus even bellen,u krijgt ze vanavond via mail,wat later nog niks dus weer even bellen,u krijgt ze deze week zeker,wat later nog steeds niks,dus even een smsje met de vraag,ben je mij niet vergeten,uiteraard geen antwoord en tot nu toe nog steeds geen offerte,als het jullie niet interesseert om dat soort werken uit te voeren,laat het dan direct weten en hou de mensen niet voor de zot aub
2020-03-12 17:59:40
Verschrikkelijke dienst na verkoop! Na 9 jaar is er een probleem met ons schuifraam en dan denk je snel een afspraak te maken maar duidelijk verkeerd gedacht. Vijf telefoontjes met de "klantendienst" en nog steeds geen afspraak kunnen maken. En wie stuurt in deze tijden nog een brief via de even betrouwbare Bpost met de vraag om een foto van het probleem te versturen?
2020-01-08 14:09:00
Deze pippo's staan pal voor mijn deur geparkeerd. Ik kan te voet met moeite binnen en buiten. Mijn kankerpatiënt mama heeft nog meer moeite om buiten te geraken. We hebben verschillende keren gevraagd om de camionette te verplaatsen zodanig dat wij naar binnen en buiten konden. Maar ze waren onbeleefd en uitdagend. Ik moest mij wel inhouden om niet te slaan, en heb ik de politie gebeld. Dat is nogal een goede reclame, moest ik mijn ramen willen laten vervangen, weet ik waar ik niet moet zijn.
2019-07-05 15:14:56
Zeer slechte opvolging dienst na verkoop. Geen reactie op verschillende telefoons/mails. Te hoge verplaatsingskosten (2 euro per km) met teveel aangerekende kilometers (10 km meer dan de snelste route volgens Google-Maps) Dan zeggen ze erbij dat ze wachten met herstelling uit te voeren tot dag dat ze in de buurt zijn en meerdere klanten tegelijk kunnen bedienen. Bij confrontatie blijkt dat ze hier al meerdere klachten over kregen en daar niet op ingaan...
2020-02-11 15:19:34
NV Depa Ramen : Laat duidelijk zijn dat de wet van Murphy van toepassing is op dit bedrijf. Zowat alles dat kan fout lopen, loopt ook fout. Een kleine bloemlezing : het versturen van een voorschot factuur naar het foute adres. Leveren verkeerde afmeting ramen. Ontbrekende stukken voor de afwerking. Langduring wachten op de levering. (Tussen tekenen offerte en afhandeling percies 1 jaar, en dit voor een paar ramen !!!!) Al deze zaken zijn vooral een gevolg van de slechte communicatie binnen het bedrijf en ook naar de klanten toe. De plaatsers zijn de enigen binnen het bedrijf die goed dweilen, doch de kraan staat open, jammer !