Reviews van Dagmar Buysse

Via uwOffertes.be kom je in contact met verschillende professionals, zij zullen je indien mogelijk een passende prijs of offerte opstellen. Via onderstaande beoordelingen kan je zien hoe andere klanten de service van Dagmar Buysse hebben ervaren. Zelf een recente ervaring met Dagmar Buysse? Laat dan een beoordeling achter.

Beoordelingen

2019-07-15 11:11:45

Jeroen Ysebaert

Verkoper G...

Verkoper Geert bracht goede ideeën aan. Projectleider Tom volgde alles prima op. Wij zijn tevreden klanten en genieten volop van onze nieuwe badkamer.

10/10

2020-02-10 11:48:15

Rudi Kets

Grote toon...

Grote toonzaal maar niemand had interesse om ons verder te helpen. Vlug vlug naam en Tel noteren en klaar

4/10

2019-03-06 22:22:55

Bert Brijs

Steyaert m...

Steyaert mag (irritante) reclame maken tegen 100/ uur, dit is the real deal.

8/10

2019-06-20 12:17:26

Jan Janssens

Top realis...

Top realisatie ! Van A tem Z. Dikke Merci

10/10

2023-03-30 19:19:06

Candice Tuytschaever

Badkamer renovatie

Wij hebben enkele jaren geleden onze badkamer laten renoveren door Dagmar Buysse en komen heel zwaar bedrogen uit. Twee jaar geleden bleek er een lek in de douche te zijn, waarop we nu nog steeds van de firma geen degelijk antwoord of oplossing krijgen. Integendeel, de problemen worden geminimaliseerd of Dagmar Buysse is onbereikbaar. De slagzin ‘renovatie zonder zorgen’ kan niet minder waar zijn. Als je op zoek bent naar een partij om je badkamer te renoveren, ga dan niet in zee met Dagmar Buysse.

1/10

2019-09-17 14:29:15

Steven Vanberghen

Op de voor...

Op de vooravond van een grote verbouwing, twijfelend met welke aannemer je in zee gaat? Kies dan zeker NIET voor Dagmar Buysse. Knoeiers in uitvoering, communicatie, planning en klantenservice. De samenwerking met alle andere aannemers verliep professioneel en zeer vlot, de samenwerking met Dagmar Buysse was echter een nachtmerrie. Uitvoering: Restjes Alupex buizen aan elkaar verbinden boven een vals plafond, ipv 1 lange buis te gebruiken. Lekgevoelig dus en dat op een korte afstand. Communicatie: Na overleg met hen besloten om alles onder de houten vloer te steken (die reeds open lag). Na thuiskomst bleek alles in opbouw en konden ze opnieuw beginnen. Planning: Ze spraken een startdatum af met een andere aannemer tijdens een plaatsbezoek (terwijl wij op reis waren) en laten ons niets weten. De dag ervoor bergen moeten verzetten (vanop afstand/reis) om hun planning (de volgende dag om 8u) te kunnen laten doorgaan. Om 10u kwam nóg een andere aannemer toe, blijkt dat ze in mijn zetel TV waren aan het kijken omdat hun chef er niet was en ze niet wisten wat te doen. Klantenservice: Werken afgerond in september 2018. Factuur pas ontvangen eind maart 2019, met een plotse vlaag van enorme hoogdringendheid: werd direct geconfronteerd met hun advocaat in CC. Geen aanrader dus. Dit zijn maar enkele voorbeelden, maar ik zou er een boek over kunnen schrijven. Andere klachten die je op hun facebookpagina leest worden klantonvriendelijk beantwoord met "Nu ga je wel kort door de bocht". Een klant gaat nooit kort door de bocht, de klant moet altijd centraal staan en tevreden zijn. Dat waren wij van deze aannemer echt niet, op geen enkel moment, en dat over een periode van april 2017 tot september 2018.

2/10

Jouw beoordeling

Beoordeel de werkzaamheden

5/10
5/10
5/10
5/10
5/10

Totale beoordeling

5/10

Jouw gegevens

Het is belangrijk dat de beoordeling correct is. Door je gegevens hier achter te laten kunnen we je bij twijfel contacteren.