Via uwOffertes.be kom je in contact met verschillende professionals, zij zullen je indien mogelijk een passende prijs of offerte opstellen. Via onderstaande beoordelingen kan je zien hoe andere klanten de service van BOVEN YVO NV hebben ervaren. Zelf een recente ervaring met BOVEN YVO NV? Laat dan een beoordeling achter.
2020-05-28 11:46:28
zeer positief, wij zijn goed geholpen en vriendelijke mensen. Bij problemen of vragen is er altijd snel en correct gehandeld geweest.
2021-07-21 20:43:40
op 21 07 2021 is de hestelling nog steeds niet inorde
2020-04-28 08:49:21
Geen oor naar klachten van de klant. Geen inspanning en service naar de klant toe. Zelfs geen garantie nadat glas twee dagen na plaatsing gebarsten is. (spanningsbreuk vs thermische breuk). Slechte communicatie, achteraf vernomen dat er heel wat gedupeerden zijn met soortgelijke zaken of zelfs nog veel erger. Ik raad deze partij dan ook resoluut af.
2020-04-16 19:02:19
Correcte houding. Er was een probleem met de planning die na tussenkomst van de baas (via Etienne Stremersch) werden opgelost. Na plaatsing waren er problemen met krassen op het glas die opgelost werden. Wat ik wel niet aangenaam vond: het aanrekenen bij de factuur van een toeslag als er niet direct wordt betaald...
2020-04-30 08:54:13
Wegens personeelsverschuivingen voor/tijdens de moment van plaatsing was de organisatie nogal problematisch. Echter hieraan werden tijdig de nodige oplossingen aangeboden. Door het verkeerdelijk opmeten van de vensteropeningen ( dagmaten) was één van de ramen te klein. Ook hieraan werd in een aanvaardbare tijdspanne een oplossing aangeboden. Over het algemeen genomen zijn we ervan overtuigd dat Uw firma in staat is om op een geplande wijze een degelijke service aan zijn kliënteel aan te bieden. We kunnen zeker stellen dat we tevreden zijn over de samenwerking met Uw firma en zeker zal aanbevolen worden aan collega's, familie en vrienden.
2020-05-03 08:47:42
Tijdens offertefase zeer vriendelijk en correct. Bij uitvoering zeer veel fouten en inefficiënte oplossingen. Er zijn meer dan tien interventies nodig geweest en nog steeds zijn niet alle problemen opgelost. Interventiedata worden eenzijdig gewijzigd na duidelijke afspraken. Communicatie loopt zeer stroef. Kwaliteit van aflevering laat te wensen over. Een nieuwe deur openbreken zodat deze schade oploopt staat niet gelijk met de kwaliteit die jullie beloven.